Діагностична робота №1 ( Я досліджую світ)
_________________________________________________________
1.На якій планеті ми живемо?а)Марс
б)Земля
в)Юпітер
2.Як називається наша держава?
а)Франція
б)Україна
в)Польща
3.Яка наша державна мова?
а)англійська
б)польська
в)українська
4.Які бувають гроші в Україні
а)монети та паперові купюри
б)копійки та гроші
в)національна валюта та долари
5.Намалюй державні та народні символи України та їх назви.
6.Продовж речення:
Столиця нашої держави - ______________________________________.
Модель Землі це - _________________________________________.
Простір заповнений планетами, зірками це - ___________________________.
Жовтим і коричневим кольором на глобусі позначено-___________________ ,
а голубим - ___________________.
У кінці кожної діагностичної роботи заповнюємо таку табличку:
2 клас. Діагностична робота з математики №1
ПІ_____________________________________________________
1. Виконай завдання в таблиці
Прочитай
|
Запиши число цифрами
|
Десятки
|
Одиниці
|
Сорок
|
|
|
|
Чотири
|
|
|
|
Двадцять три
|
|
|
|
Тридцять два
|
|
|
|
Тридцять
|
|
|
|
Тринадцять
|
|
|
|
Три
|
|
|
|
2. Поміркуй та впиши в клітинці відповідний знак: <,=,>
7 □ 17
5-2 □ 3
2+5 □ 9-2
7-3 □ 4-1
5 □ 4+3 6+4
□ 15-6
3. Проаналізуй
малюнок зліва. Відтвори подібний малюнок справа.
Знайди та
покажи вчителю геометричні фігури
4. Накресли
перший відрізок довжиною 7 см. Другий – на 3 см довший за перший відрізок, а
третій – на 5 см коротший за другий. Підпиши відрізки
1.
2.
3.
5. Прочитай
задачу. Обміркуй. Запиши умову або схему та розв’яжи
У Василя 10 цукерок, а у Марії – на 3 більше. Скільки цукерок у Марії?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Результат
діагностичної роботи
|
Значні успіхи
|
Помітний прогрес
|
Результат
з допомогою
|
Потреба уваги
та допомоги
|
||||||||||||||||||||||
Самоаналіз
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Вчитель
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Діагностична робота № 1 ( українська мова) 1 варіант
ПІП_________________________________________
1.Скільки букв позначають голосні звуки?
А) 6
Б) 8
В) 10
2.Скільки є голосних звуків?
А) 10
Б) 6
В) 8
3.Який приголосний завжди м’який?
А) л
Б) і
В) й
4. Голосні звуки утворюються за допомогою …….
А) голосу
Б) шуму
В) голосу і шуму або тільки шуму
5. Сполучення літер ьо стоїть …….
А) у середині
слова
Б) на початку
слова і складу
6.Спиши текст і підкресли літери, які позначають голосні звуки. Осінь
Настала осінь. З дерев осипалося листя. Розгулялися дощі. Стало холодно. Жучки і
черв'ячки поховалися.
ПІП_________________________________________
1.Скільки букв позначають голосні звуки?
А) 8
Б) 6
В) 10
2.Скільки є голосних звуків?
А) 8
Б) 10
В) 6
3.Які букви пом’якшують попередній
приголосний звук?
А) і, я, є, ю,
ь
Б) а, о, у, и, е
4. Приголосні звуки утворюються за допомогою …….
А) голосу
Б) шуму
В) голосу і шуму або тільки шуму
5. Сполучення літер йо стоїть ……….
А) у середині
слова
Б) на початку
слова і складу
6.Спиши текст і підкресли літери, які позначають голосні звуки.
Осінь
Настала осінь. З дерев осипалося листя. Розгулялися дощі. Стало холодно. Жучки і
черв'ячки поховалися .